MegaBIP

Dyrekcja

Dyrektor: mgr Edyta Suska


Do zadań Dyrektora należy w szczególności:

  • kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo - wychowawczą placówki oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
  • wydawanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji,
  • opracowywanie i czuwanie nad realizacją rocznego Planu pracy opiekuńczo-wychowawczej placówki,
  • kierowanie całością spraw administracyjno - gospodarczych i finansowych placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • organizowanie i tworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy Domu Dziecka,
  • kierowanie pracą podległego personelu poprzez organizowanie i nadzorowanie wykonania zadań i obowiązków pod względem prawidłowości i terminowości przez pracowników oraz kształtowanie właściwego stosunku personelu do dzieci i zagwarantowanie im możliwości respektowania ich praw osobistych,
  • zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
  • nadzorowanie i realizowanie decyzji Zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka funkcjonującego w placówce,
  • nadzór nad przestrzeganiem standardów wychowania i opieki w Domu Dziecka.
Opublikował: Marcin Urbański
Publikacja dnia: 05.02.2025, 16:57
Dokument oglądany razy: 90
Podpisał: Marcin Marcin
Dokument z dnia: 05.02.2025